onsdag 19. januar 2011

Bilder ikke engang jeg syns er spennende.

Etter å ha spist verdens beste biff på Sa Farinera, erklærte Ole at bloggen min er kjedelig.
”Bloggen din er kjedelig. Du har jo ingen bilder!” sa Ole.
Så til ære for han, her kommer noen pixlete, mobil-kamera-bilder, som viser de siste dagers aktiviteter.

Slik så deler av leiligheten ut etter at Ole la fra seg tingene sine.


Slik så leiligheten ut etter at jeg var altfor snill og ryddet opp etter han:

Det ser skikkelig digg ut, og det er det:


Jeg har vært på boligjakt, for her har jeg lyst til å bli:


Jeg har besøkt La Seu:





Aaaah, sola i øynene. Hvilken lykke! Legg forresten merke til formen på hodet mitt og ta en titt på neste bilde:



Gjett hvem som drikker hva til lunsj...


Og til middag... Ja. Mmmm.


Disse skoene kjøpte jeg for 70 kroner i går. Tilbakemeldingene så langt har vært følgende:
Harry!
Stygge!
Smell!
Hva i HELVETE tenkte du på???? 
(sannsynligvis nok et retorisk spørsmål, jeg svarte hvertfall ikke)


Å, jeg holdt på å glemme dette jeg fikk på MMS fra pappa. For å forstå hvorfor jeg gliste bredt når jeg fikk det må du lese eventyret om jenta og hunden litt lenger nede. 




For øvrig liker ikke Ole helt hvordan han blir fremstilt i denne bloggen. Jeg forsøkte å forklare at det ikke handlet om hvordan jeg fremstilte han, tross alt skriver jeg akkurat det han sier. Ole påpekte at det han sier kan misforstås når jeg tar det ut av den originale konteksten. La oss gjøre et forsøk. Ved frokosten i går sa Ole følgende, helt ut av det blå:

Ole: ”Du skulle vært med på sånn blodsukkerkurs du”
Jeg: ”Hvorfor det?”
Ole: ”For å lære hva du skal spise for å gå ned i vekt”

Kan det misforstås?  Mye mulig.

Jeg har forresten kun svømt 1 gang. Jeg har to kjempegode unnskyldninger for de andre dagene:

- Mandag var jeg hos frisøren, og hun fønet meg i 45 minutter, krøllet håret mitt med den fancy børsten sin. Jeg fikk meg rett og slett ikke til å ødelegge kunstverket hennes.

- Tirsdag hadde jeg virkelig planlagt å svømme. Det var bare det at Alex, Alpers og Geir visste om noe som het Factory Fun Park eller noe sånt. Der hadde de Nike-outlet, så vi dro og kjøpte sko i stedet for. Jeg kunne ikke la Nike-sko til 35 € slippe unna pga litt svømming?


Dessuten er det vindu fra gulv til tak ut mot forsiden til hotellet, og når jeg svømte søndag kveld stoppet det en gjeng, pekte på meg og skrek: 

”LOOK AT THE WHALE!!! LOOK AT THE WHALE!!!” 

Det syns jeg var en smule leit da.
Neida. De gjorde ikke det. Men kunne ha gjort!!!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar