onsdag 13. juli 2011

HURRA FOR MEG!

Når jeg var liten var bursdag det beste og verste jeg visste.
Det var det beste fordi... Hallo, bursdag!!! Og det verste fordi det alltid var så nedtur dagen etter. Det var så bråslutt liksom... Ingen gaver, ingen overraskelser, ingen kake, ingen ballonger, ingen flagg og ingen venner og familie på besøk. Nå når jeg er  voksen   ungdom  ung, men ikke helt voksen, er bursdag fortsatt det beste og verste jeg vet!

Jeg ELSKER bursdag!!! 

I går kveld fikk jeg ikke sove, for jeg gledet meg sånn til å bli vekket idag av mamma og pappa med nystekte pannekaker. Bursdag er best! Dagen starter alltid med frokost på senga. Pannekaker med blåbærsyltetøy. Mmmm! De deler jeg og Oskar, for han har bursdag 1. juli. Deretter er det baking av kaker og fiksing av middag. Så kommer familien på kvelden. Med fire tanter, fire onkler, åtte kusiner og fettere, og tre besteforeldre er det alltid veldig stas. Jeg skjønner jo jeg også at jeg snart må slutte å feire bursdagen min på denne måten... Alle er kanskje ikke like  gale  heldige som meg, og blir vekt med frokost av mamma'n og pappa'n sin på 24-års dagen? Vel, jeg tviholder på den tradisjonen så lenge jeg kan. Okay, så er det kanskje litt småsært når kjæresten min på 28 ligger ved siden av meg i senga... Men hallo, bursdag!!! 


Veldig trøtt, men veldig glad:

Nei, vi møttes ikke på midten:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar