torsdag 28. juli 2011

Punto'n og jeg.

Innimellom kan jeg forstå hvorfor jenter og biler ikke er kjent for å være helt på lag. Helsike heller, noen ganger skjønner jeg hvorfor Ole blir frustrert over mine tekniske evner... men hallo, det burde faktisk ikke gå an å sette batteriet til digital-kameraet inn feil vei... og oppned... Det skled rett inn, jeg trengte ikke dytte i det hele tatt!! Uansett, jeg har nettopp vært på butikken. Det er sol ute og overraskende varmt. 
Og klimaanlegget mitt har gått dukken. Jeg har sittet hele veien hjem og tenkt på grusomme høye summer, 100tusenvis av kroner, som dette kommer til å koste meg! Jeg er våt av svette, og ikke bare fordi bilen er kokvarm. Jeg aner ikke hva det koster å fikse en bil, men jeg har jo hørt det er dyrt. Jeg har air-condition på fullt, og fortsatt blåser det bare lunka luft. Det var først når jeg begynte å bære inn matvarene at det gikk opp et lite lys... Bokstavelig talt.


Av:

På:



Jauda...

2 kommentarer: