onsdag 6. juni 2012

Avdukning av drakter!

Ta-da! Her ser dere våre superlekre, superfeminine, spesialdesignede Olavs Døtre Team-drakter.





Draktene er designet og produsert av Kalas, de samme som lager team-klærne til Ole's lag, Team Herbalife 24 Raumerrittet. Buksene (eller sykkeltrusene som Christina kaller det) er utrolig gode, og vi har fått rosa pad! Igår fikk jeg også en hyggelig melding fra Kari-Anne, som ikke skal sykle på laget vårt, men som har vært med på de fleste av treningene våre. Hun er så sprek at hun sykler den aller lengste distansen, men syns det er hyggelig å trene med andre jenter. 
I meldingen sto det:
"Klærne var forresten smashing! Fy pokker for en padding, nesten stressless jo! :-) Vurderer den for lørdag, får se, muligheten for å se ut som klovn er da tilstede. Hehe, ikke helt samsvar i fargene mellom buksa og trøya jeg må bruke". 

Vi gleder oss masse til lørdag og håper på knallvær, masse blide mennesker og gode bein. Det er fortsatt mulighet for å melde seg på, helt frem til lørdagen. Se Raumerrittet.no for mer informasjon. 

En liten avstikker! Ta en titt på det øverste bildet. Legg godt merke til armen min... EN MUSKEL!!! Eller jeg tror det er en muskel. De andre jentene syns armen min var så rar, så når jeg kom hjem måtte jeg spørre Ole hva det var. Ole's forklaring var at det var fett, han mente det var klin umulig at jeg, som aldri trener armene, hadde en muskel som syntes så godt. Jeg er jo forsåvidt enig i den sannsynlighetsregningen. Aksel var innom for å vise Ole hvordan han skal bruke en slynge (tau fra taket som man trener styrke i). Han snakket noe om triceps, men etter å ha fått meg til å dytte armen min baklengs ble han visst i tvil han også. Han mente imidlertid at det IKKE var fett, og bare det er jo beroligende. Greit at jeg har ryggvalk, men triceps-valk? Er det i det hele tatt mulig? Eller er det rett og slett det samme som "grevinne-heng", den dissende fettvalken på underarmene damer på 50+ desperat prøver å kvitte seg med? Jeg velger å gå for muskel-forklaringen. 

Husk at vi ikke slutter å sykle selv om Raumerrittet om 4 dager er gjennomført, meld deg inn i "idapiapåtur med Olavs Døtre" på Facebook for å bli med oss å trene.

Ses vi på lørdag???




2 kommentarer:

  1. Gleder meg til å se den nye drakten - på pallen..!

    SvarSlett
    Svar
    1. Det ble ingen pall igår gitt, men moro var det lell :-)

      Slett