torsdag 3. mai 2012

Orker-ikke-vil-ikke-klarer-ikke.

Idag er en av de dagene hvor jeg ALDRI I HELE VERDEN hadde kommet meg ut på sykkelen dersom jeg ikke visste at det var noen som ventet på meg. Unnskyldningene mine er omtrent like gode som i videoen under, men fordi klokken nærmer seg 18.30 og jeg har sagt til alle på "laget mitt" at jeg kommer, så kan jeg jo ikke akkurat bli hjemme. 
Så dermed står jeg her nå, med sykkelhjelm på hodet, og er nogenlunde klar for å teste sykkelen på litt mer ujevnt underlag enn hva vi har syklet på hittil. 
Tirsdag hadde vi en bakketest. Det var akkurat så forferdelig grusomt som jeg hadde fryktet, men vi kom oss opp og nå må vi bare sykle fortere opp neste gang. Enkelt. 
Har du like mange gode unnskyldninger som meg?
Ta en titt på facebook-gruppen "idapiapåtur med Olavs døtre" så kan vi kanskje hjelpe deg med den saken. 


Jeg ser kanskje dum ut nå, men bare vent til jeg sykler fra deg i terrengpartiet på Raumern!!!!





Herregud. Jeg føler meg alltid dum når jeg ser denne reklamen. No excuses.

1 kommentar: