fredag 15. juli 2011

Oppussing.

Da har bloggen fått en liten oppussing. Min snille, kjære Ida har holdt ut med maset mitt og snekret sammen et fin-fint bloggbanner for meg.

En annen ting som skal pusses opp er Norgesmester-trøya i terrengsykling. I morgen, lørdag 16. juli, arrangeres NM i Horten. Forhåpentligvis bytter ikke mestertrøya eier, forhåpentligvis fortsetter nemlig min flinke Ole å bære den et år til. Forhåpentligvis. Jeg har trua. Min Ole er nemlig ganske flink til å sykle, til og med der hvor det ikke ser ut som det går an å sykle. Det er andre som også er flinke, men min Ole er best. Jeg står ved siden av startstreken i morgen, kl 16.30, med skjelvende knær og høy puls. Det håper jeg veldig mange andre gjør også. Heiagjenger er viktig, og terrengsykling er kjempegøy å se på. Så ta turen til skogs i morgen, hei frem Norgesmesteren og vær med å skape knallstemning.

Jeg håper Ole kan kle seg sånn på søndag også:

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar