torsdag 14. april 2011

Flere overraskelser!

Her strømmer overraskelsene på! Bilen min ble som nevnt kjøpt på vestlandet, og jeg var sikker på at jeg måtte fly ned i påsken og kjøre hjem. Har igrunn gruet meg litt til den lange bilturen. Men i kveld banket mamma på døra og ropte: "Kom å se på bilen din!"
Pappa tok flyet ned i formiddag og har kjørt den hjem for meg! Så nå har jeg endelig min nye, lille bil på plass! Den er superkul, bitteliten og rød. Setene er knallblå! Utenpå er den tyttebær og inni er den blåbær. Jeg og Oskar måtte straks cruise en liten tur rundt i nabolaget, han forsto riktignok ikke så mye av ståheien, men var like entusiastisk som meg.

Veldig mørkt, men her er'n:


Jeg er så glad! Jeg har min egen bil!!! Skulle gjerne vist den frem litt mer i morgen, men jeg reiser til England med Ole. Først sykling i Nord-England, deretter shopping i London. GOD PÅSKE!

1 kommentar:

  1. JEEEEI!
    SHOTGUN!!!!

    Her snakker vi råning i fremtiden! :D
    Jeg vil ha is på mcdonnalds og bare sitte i forsetet å se kul ut (mens jeg soler meg ut av vinduet). Gleder meg til å se den :) Heldige du.

    Tina :)

    SvarSlett