søndag 6. mars 2011

Mars=Vår

JA! JA JA! Sommeren er på vei! Så fort vi gikk inn i mars, var det som om små vår-tegn poppet opp her og der. For det første er jo tempraturen himmelsk i forhold til hva den var, og snøen SMELTER faktisk på dagtid når sola steiker på. Små drypp fra istappene fra taket er som vakker musikk i mine ører! Igår kunne jeg tidvis gå på bar asfalt når jeg gikk tur med Oskar. Jeg nøt den harde, ruglete og ikke-glatte overflaten for hvert skritt jeg tok. At jeg ikke har knekt et bein eller to i vinter er egentlig helt utrolig. Jeg har hatt daglige nesten-ulykker og kan vel bare takke mamma og pappa for litt-for-dyre vinterstøvletter med skikkelig såle. 
Dessuten har det blitt myyye lysere. Etter en hel uke med kveldsvakter la jeg merke til at lampen utenfor inngangsdøren ikke slo seg på når jeg åpnet døra 06.45 for å dra på jobb. Den har bevegelsessensor og har lyst hver eneste morning hele vinteren. Det føles litt lettere å være på jobb når man kan se dagslys både før og etter dagvakt. 

Ski-VM er over i dag, og jeg syns igrunn vi kan sette en strek for vintersport for denne gang. Det kan jo uansett ikke toppe de fantastiske VM-ukene som har vært?

Ole kommer hjem om et par dager, og hadde det vært skikkelig vår så hadde han kanskje blitt her noen uker også. Forresten, alle vet vel hvordan man best viser at man har savnet kjæresten sin??? Her er noen eksempler:

Kanebo Sensai Liquid Eyeliner, farge Black


Lancôme Juicy Tube, farge Candy

Guerlain Mascara, farge Black


He he he he he he...

2 kommentarer:

  1. HAHAHAHA!
    hint hint liksom :P

    SvarSlett
  2. Ja, noen ganger er det nødvendig med noen små, diskrete hint. ;-)

    SvarSlett